ویژگی های راهبند بتا
نوشته شده توسط : adorn

ویژگی های راهبند بتا

ویژگی های راهبند بتا  : راهبند بتا محصولی از یک شرکت چینی است که جز سیستم های حفاظتی به شمار می رود. راهبندهای بتا را می توان به عنوان یک کنترل تردد قابل اطمینان در انواع مکان ها استفاده نمود.

ویژگی های راهبند بتا

ویژگی های راهبند بتا

ویژگی های راهبند بتا

از ویژگی‌های راهبند بتا می‌توان به قیمت پایین و مناسب و با کیفیت خوب قطعات استفاده شده در آن و به علاوه در دسترس بودن قطعات مصرفی یا همان خدمات پس از فروش نام برد.

تنوع محصول راهبند

راهبنداتوماتیک بتا محصول متفاوت برای کاربردهای مختلف دارد،جهت کنترل تردد در گیت های ورود و خروج در فضاهای باز ، استفاده های موقت ابزارهای بی همتایی هستند و مزایای زیادی دارند. به راحتی جلو ورود و خروج خودروهای مزاحم را با استفاده از آن می توان گرفت ،می توان آنها را به ابزارهای هشداری و نظارتی هم تجهیز نمود.

شرکت مهندسی هوشمند در

شرکت مهندسی هوشمند در با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه سیستم های درب های اتوماتیک پارکینگی، فروشگاهی، صنعتی و موتور کرکره برقی،جک پارکینگی، راهبند  فعالیت می نماید.

این شرکت با کادری مجرب و متعهد به کار آماده ارائه خدمات در زمینه نصب و راه اندازی انواع درب های اتوماتیک ، راهبند ، جک پارکینگی ، کرکره برقی بیش از یک ده تجربه در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد

تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده با استفاده از قطعات اورجینال و به کارگیری یراق‌آلات با کیفیت به همراه نصب فنی دقیق و مهندسی امکان ارائه خدماتی و گسترده و بی‌نظیری را برای مشتریان گروه صنعتی هوشمند در ممکن می‌سازند. نظارت مستمر با نظارت جدی این امکان را برای ما فراهم ساخته که همواره در مسیر کیفیت گام برداریم.

راهبند اتوماتیک بتا مدل b۴۰۰

اگر به دنبال یک راهبند خودرویی خوب و قابل اعتماد هستید، قطعا راهبند بتا مدل B-400 را مد نظر داشته باشید. این مدل راهبند دارای بوم تلسکوپی ۶ متری قابل تنظیم تا ۴ متر می باشد که از سیستم الکترومکانیکی فشار فنری بهره می برد.

راهبند بتا بدون نیاز به سرویس و نگه داری است و روزانه تا ۵۰۰ بار قابلیت باز و بسته شدن را دارد. در ضمن این مدل راهبند خودرویی به علت راندمان فوق العاده بالا و قیمت بسیار مناسب و خدمات مناسب تبدیل یه یکی از پرفروش ترین راهبندهای موجود در بازار شده است.

ویژگی‌های راهبند بی ۴۰۰ بتا

  • دارای ولتاژ کاری AC220V
  • توان مصرفی ۹۰ وات
  • ماکزیمم طول بوم راهبند تلسکوپی قابل تنظیم از۴ تا ۶ متر
  • ماکزیمم زاویه بازشو ۹۰ درجه
  • زمان باز و بسته شدن ۶ ثانیه
  • دمای کاری ℃ ۵۰ ~ ℃۲۰-
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر جهت کنترل راهبند پارکینگ
  • دارای استاندارد حفاظتی IP44

کد دادن ریموت بتا به سیستم راهبند بتا

دکمه Learn روی برد کنترلی بتا را فشرده و نگهدارید تا نشان دهنده Learn Led روشن شود . سپس دکمه دلخواه از ریموت کنترل را فشار داده و نگه دارید تا Learn Led چشمک زده و سپس خاموش شود . در این حالت ریموت بتا با کد دلخواه برنامه ریزی می شود  ریموت های دیگر را نیز به همین روش ذخیره کنید.

خدمات هوشمند در:

ساخت و نصب انواع درب های اتوماتیک در تهران و تمام شهرهای ایران

ساخت و نصب انواع جک پارکینگی و صنعتی در تهران و شهرستان ها

نصب انواع دستگاه های ورود و خروج کارتی

 

پاسخ به سوالات در مورد راهبند:

پاک کردن تمامی ریموت های راهبند بتا

دکمه Learn روی برد کنترلی بتا را فشرده و نگهدارید تا Learn Led روشن و سپس خاموش شود . تمام ریموت ها از حافظه پاک می شوند .

میله راهبند کامل بسته شده ولی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی باز می شود ،مشکل چیست؟

چنانچه میله راهبند پایین آمد ، ایستاد و پس از مدت زمان کوتاهی رو به بالا حرکت کرد ، دیپ سوییچ Auto Close را در حالت قرار دهید. در صورتی که مشکل رفع شد حکایت از این دارد که سیمهای بالا و پایین موتور راهبند جابه جا بسته شده است و نیاز به تصحیح سیم بندی دارد.

میله راهبند بسته شده و به محض بسته شدن باز می شود ، مشکل چیست؟

ویژگی های راهبند بتا : حساسیت تشخیص مانع راهبند زیاد می باشد  و می بایست بوسیله پتانسیومتر Force حساسیت تشخیص مانع راهبند را کم کنید . قابل ذکر است که راهبند های بتا دارای سیستم تشخیص مانع می باشند و حساسیت آن قابل تنظیم می باشد.

میله راهبند بسته شده و سپس خود به خود با سرعت کم و آهسته رو به بالا حرکت می کند ، مشکل چیست ؟

کشش بیش از حد فنر راهبند می تواند باعث کشیده شدن میله راهبند و بوجود آمدن ایراد مذکور شود . در این صورت با تنظیم کشش فنر می توان ایراد را برطرف نمود.
ویژگی های راهبند بتا

ویژگی های راهبند بتا

مشخصات راهبند

راهبندها با توجه به شرایط خاصی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال اگر محدودیت ارتفاع داشته باشیم از راهبند تاشو می توانیم استفاده کنیم که فضای بسیار کمی از ارتفاع را اشغال می کند.
راهبند معمولا از یک بوم با اندازه های متغیر، یک بدنه محکم و ضد خش، یک پایه نگهدارنده، فلاشر روی بدنه، یک جفت فتوسل و موتور و مدارفرمان تشکیل شده است که در بعضی مواقع به صورت نیم ست به مصرف کننده ارائه می گردد.
 

راهبند با بوم تاشوویا مفصل دار

ویژگی های راهبند بتا : راهبند با بوم تاشو برای مکان هایی که محدودیت ارتفاع دارند، کاربرد دارد راهبند تاشو که به نام های راهبند زیر سقفی یا راهبند مفصلی نیز شناخته می شود یکی از پر طرفدار های بازار یه شمار می رود.

این راهبند ها با بوم بلندی که دارند با دریافت فرمان حرکت، به روی خود تا می شود که این حرکت تنها ۶ ثانیه زمان صرف می کند. این راهبند ها دارای استاندارد حفاظتی IP44 می باشند که یکی از خصوصیات این محصولات به شمار می رود





:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک شیشه ای , درب اتوماتیک , جک پارکینگی , کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: